jueves, 11 de abril de 2013

AVATAR ANALÓGIC


Lámina 5 i 6
Descripció: Aquesta activitat consistia en fer una lámina amb un requadres i en cada conjunt de recuadres pintar un tipus de textures per fer les lámines que fariem desprès. La primera filera de requadres es pintava de blanc a negra, la segona de blanc a negre amb punts i la tercera lo mateix pero amb linies. cada vegada que s'acava una filera de requadres es te que fer un dibuix del teu retrat i pintar-ho com s'havia fet en la lámina de requadres, així fins fer els tres tipus de textures amb el teu retrat.
Procés: Lo primer de tot que vam fer va ser la lámina dels requadres i cada vegada que acabavem un tipus de textura feiem el dibuix aplicant-la. Ho vam fer a llapis, i després ho vam pasar a rotulador negre, teniem que intentar que la difuminasió de blanc a negre no agués tant cambi de un requadre a un altre. La primera filera es pintava amb llapis, lo mateix al nostre dibuix, la segona tots els punts a rotulador i la tercera també el vaig fer a rotulador.
  
La lámina cinc va ser la mes fácil de fer per a mi, lo primer va ser calcar la nostra imatge a la lámina, despres vam anar pintant segons sortiem a la foto, teniem que pintar les sombres perque sortís igual.
La lámina sis va ser la mes cansada, vam fer el mateix procediment que en la cinc(calcar la nostre imatge a la finistra) i vam anar afegin punts fins completar el dibuix i tenir les sombres iguals. 

Resultat: 
Aquest dibuix va ser el que mes em va agradar de fer, perque era el mes senzill i quedava millor, crec que el resultat a sigut bo, pero em faltaven algunes sombres del dibuix.
Aquesta segona lamina s'hem va fer molt repetitiva, perque teniem que tornar a calacar la nostra foto i despres era mes complicar pintar-ho perque es tenia que fer a punts de rotulador i era molt cansat de fer, pero al final no m'ha quedat malament.
Lámina 7
Procés: Per fer la séptima lámina primer vam fer la textura de linies en la lámina 4, i quan ho teniem desidit la manera de pintar les linies (amb regle, a má alçada, etc...) començavem a calcar la nostra imatge com en el darrers de lámines i quan ya teniem el dibuix, podiem começar a fer les linies, que en el meu cas van ser a má alçada. 
Aquesta va ser la lámina que més en va agradar de totes les del grup del retrat, perque era la mes rapid de fer i a més a més vaig escollir fer-ho a má alçada que hem facilitava el treball perque era mes sençill de fer. Trobo que m'ha quedat bé i m'agradat l'activitat.


Comentari: L'activitat a sigut entretinguda i he apres a perfeccionar detalls en dibuix, fer sombres, pero se m'ha fet molt cansada perque es trigava 3 dies per fer cada una de les lámines i la segona es feia repetitiva pero aconsellaria aquesta activitat a els que la fasin el curs vinent perque m'agradat ferla i crec que ma quedat bé alfinal.


No hay comentarios:

Publicar un comentario