jueves, 11 de abril de 2013

LA DANSA D'HENRI MATISSE


Fitxa tècnica:
Titol--> ''La dansa''
Autor--> Henri Matisse
Any--> 1909-1910
Dimensions--> 260cm x 389cm
Tècnica--> Oli sobre tela
Estil--> fauvisme
Génere-->Retrat i paisatge
localització-->Museo de Hermitage, SanPetesburgo, Russia.

EXPLICACIÓ DE L'ACTIVITAT:
Primer de tot vam fixarnos en la imatge de la obra, i així vam anar copiant-la en una lámina. Vam fer com una mena de cercle que feia el conjunt de braços agafats per situar la imatge centrada i que sortís bé el dibuix.
Un cop acabat el dibuix vam agafar el següent material: temperas, pinzells de diferents mides, drap, got de plastic i una paleta per fer mescles de colors.
Amb aquest material vam començar a treballar per pintar la lámina. Necessitava primer de tot el color verd, i ho vaig aconseguir amb blau cian i groc. El següent color era el blau cian, que no calia fer cap mescla. El seguent era un taronja fort que ho vaig aconseguir amb magenta i una mica de groc. Ja casi acavant amb la resta del taronja l'hi posava una mica de negre per fer un marró per el cabell. Per últim vaig repasar de negre els contorns i linies que conponien el dibuix.
Així acabava la práctica numero 2.



Comentari:

Aquesta activitat no m'agradat perque el fonamental eren les temperas, i no m'agraden gaire.
Però crec que no ma sortit malament degut a la tranquilitat de la classe per la música i de més.
Els colors que pretenía aconseguir no m'han sortit del tot igual perque segurament en alguna mescla me pasat d'un color i per no tornar a gastar tempera i acabar ràpid ho he deixat com havía sortit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario