miércoles, 17 de abril de 2013

DISSENY D'UN LOGOTIP

 Lo primer que vam fer va ser agafar un full, i en brut, dibuixar logotips que et representessin.
Vaig escollir quatre logotips i els vaig passar a net en una lamina. La lamina la vaig dividir en quatre segments, i en cada un vaig dibuixar el diferents logotips escollits amb llapis.


La segona lamina consistia en fer els mateixos logotips en una lamina dividida i repassar els contorns amb rotulador negre.

En la tercera lamina, ya teniem que escollir un logotip, aquest logotip triat el dibuixàvem en la lamina dividida en quatre i sense repasarlo amb rotulador negre el pintàvem cada logotip amb una gama de rotuladors de colors.


La ultima lamina consistia en retallar un cartó ploma amb la forma del teu logotip i en tamany gran. Pintaves el cartó amb temperes i quan s'havia assecat el pegavem en una lamina.

Valoracio:
Aquesta activitat a estat entretinguda i bastant elaborada, però vam trigar molt en acabar totes les lamines i sem va fer molt repetitiu, de totes maneres m'ha agradat.




No hay comentarios:

Publicar un comentario