jueves, 11 de abril de 2013

AVATAR


Descripció: L'activitat del avatar es feia amb ordinador, tractava de crear un avatar de ti mateix. Al blog de dibuix hi habien penjades unes pagines recomanades per poder crear avatars, però no totes m'agradaven i també es podien buscar d'altres a internet. Un avatar es una imatge representativa d'un mateix que es pot fer servir per identificarte a internet.
Procés: El primer que vaig fer va ser buscar al blog de dibuix les pagines de creació que mes m'agradaven, les que m'agradaven les feia, pero com no hi havien suficients vaig tenir que buscar mes pagines de creació a internet, així fins crear 8 avatars que tinc. Cada cop que creava un avatar copiava la imatge i la enganxava al paint, i un cop estava al paint la guardava.
Aquest son els avatars que e fet:
Face_your_manga
face your manga--> Aquest el vaig trobar per el meu compte, era bastant complet per personalitzar.
Flashface
flashface--> Era difícil d'utilitzar, però si es feia aquest avatar podries fer que s'assemblesi a tu                       mes que els altres.
Julian_opi
julian opi--> Aquest avatar no m'agrada molt, ja que es molt dificil que s'assembli a tu perque es                     molt simple.
My_web_face
my web face--> Aquest es el que menys m'agrada perque les opcions que hi ha per personalitzar                        son molt rares.
Obama
obama--> Es el que mes s'assembla a mi, perque l'unic que es feia era escollir una imatge teva i                  l'avatar es creava sol.
photoface--> Aquest avatar era animat, es feia escollint una foto i l'avatar es creava sol, però                            també es podia personalitzar algunes parts de la cara.
Unike
unike--> Dels avatars que mes m'agradaven perque encara que es simple es pot fer molt                            representatiu.
Urfooz
urfooz--> Avatar fet segons els teus interesos i caracteristiques, aquets es el que mes                              m'agradat.

Resultat:
Urfooz
 L'avatar urfooz es el que mes m'agradat perque es gracios, s'assembla molt a mí i es feia a través d'informació personal, com: el teu signe de l'horòscop els teus interesos la teva situació sentimental...


No hay comentarios:

Publicar un comentario